It's beginning to look alot like christmis
Licht het aan mij of zet iedereen zijn kerstboom dit jaar veel eerder op dan anders?
Om heel eerlijk te zijn ben ik nog niet in de kerststemming, maar dat zal denk ik komen doordat wij midden in de verbouwing van ons nieuwe huis in Haarlem zitten. 1 december hebben we de sleutel gekregen en samen met de aannemer zijn we gelijk van start gegaan met de verbouwing.
Voor degenen die mij op Instagram volgen hebben al een foto voorbij zien komen van onze complete achterpui die er uit ligt. Als het goed is zit de pui er eind deze week weer in en hebben we een stuk meer licht in ons nieuwe huis. Helaas is ons huis met kerst nog niet af. We vieren dit jaar kerst bij onze beide families. Wat zijn jullie plannen met kerst?
De komende tijd zal ik door de verbouwing en verhuizing het wat rustiger aan doen met mijn blog, maar ik wil ik jullie wel graag inspireren voor kerst. Dit jaar heb ik er voor gekozen om een makkelijk kerstmenu te maken. Ik wil je laten zien dat je met weinig tijd ook wat lekkers op tafel kunt zetten. Daarna kun je volop genieten met je dierbaren van het gezellig samen zijn, daar gaat het toch per slot van rekening om met kerst?
Vandaag trappen we af met het voorgerecht, een rolletje van rosbief gevuld met tartaar van tonijn.
Heel makkelijk om te maken en goed voor te bereiden zodat het zo klaar is als je gasten komen.

