Hebben jullie leuke kerstdagen gehad? Bij ons verliep de kerst helaas iets anders dan gepland doordat m'n moeder erg ziek werd door de ziekte van Crohn. Gelukkig gaat het weer wat beter met haar.
Oud & nieuw vieren we al jaren met vrienden, zo ook dit jaar. Persoonlijk geef ik met Oud & Nieuw de voorkeur aan lekker eten waar je niet zo lang voor in de keuken hoeft te staan.
Deze sushi taart geeft een wauw effect maar is niet moeilijk om te maken.
Lekker bij een glaasje bubbels met Oud & Nieuw, maar ook voor andere gelegenheden. Zo nam ik hem mee toen we bij vrienden op kraamvisite gingen.
Hierbij wil ik jullie allemaal alvast een hele fijne jaarwisseling wensen en de beste wensen voor 2015. Leuk dat jullie mij volgenden dit jaar en hoop dat jullie dit in het nieuwe jaar blijven doen!
Posts tonen met het label Japanse mayonaise. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Japanse mayonaise. Alle posts tonen
27 december 2014
12 maart 2014
Avocado frietjes
Op Pintrest zag ik meerdere keren avocado frietjes voorbij komen. Ik ben fan van avocado en degenen die mij volgen op Pintrest weten wellicht dat ik zelfs een apart avocado pintrestbord heb.
Voor ons oosterse etentje vond ik het een goed moment om de avocado frietjes eens te proberen. Ik serveerde ze met Japanse mayonaise. Klinkt misschien apart, maar het is heerlijk. Knapperig van buiten en romig van binnen.
Voor ons oosterse etentje vond ik het een goed moment om de avocado frietjes eens te proberen. Ik serveerde ze met Japanse mayonaise. Klinkt misschien apart, maar het is heerlijk. Knapperig van buiten en romig van binnen.
Abonneren op:
Posts (Atom)