Home             Over Cécile             Recepten             Reviews             Contact

Posts tonen met het label furikake. Alle posts tonen
Posts tonen met het label furikake. Alle posts tonen

27 december 2014

Sushi taart

Hebben jullie leuke kerstdagen gehad? Bij ons verliep de kerst helaas iets anders dan gepland doordat m'n moeder erg ziek werd door de ziekte van Crohn. Gelukkig gaat het weer wat beter met haar.
Oud & nieuw vieren we al jaren met vrienden, zo ook dit jaar. Persoonlijk geef ik met Oud & Nieuw de voorkeur aan lekker eten waar je niet zo lang voor in de keuken hoeft te staan.
Deze sushi taart geeft een wauw effect maar is niet moeilijk om te maken.
Lekker bij een glaasje bubbels met Oud & Nieuw, maar ook voor andere gelegenheden. Zo nam ik hem mee toen we bij vrienden op kraamvisite gingen.

Hierbij wil ik jullie allemaal alvast een hele fijne jaarwisseling wensen en de beste wensen voor 2015. Leuk dat jullie mij volgenden dit jaar en hoop dat jullie dit in het nieuwe jaar blijven doen!

sushi taart - www.desmaakvancecile.com

23 december 2013

Inspirerende workshop Special Side Dishes van Aviko incl. (kerst)recept

workshop Special Side Dishes van Aviko incl. (kerst)recept - www.desmaakvancecile.com

Afgelopen dinsdag was ik uitgenodigd voor de workshop Special Side Dishes van Aviko.
Om eerlijk te zijn was ik van te voren beste een beetje sceptisch omdat ik weinig met kant en klare producten kook. Maar (tv)kok Jeremy Vermolen en Monique van Loon (oprichtster van het succesvolle Culy.nl) lieten ons zien dat je met een kant en klaar product én verse ingrediënten een chef waardig en smaakvolle gerecht kan maken. Door het mooi te presenteren is het ook nog eens een feestje om naar te kijken. Al met al een positieve verrassing en een erg leuke middag.

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...