Vorig jaar kreeg ik voor mijn verjaardag een slowcooker van mijn ouders. Het leek me ideaal dat je 's ochtends alle ingrediënten in de pan doet, de slowcooker aanzet en als je dan 's avonds thuis uit je werk komt een huis hebt dat heerlijk ruikt en het eten klaar is.
Vol goede moed ging ik een paar keer aan de slag, maar ik bereikte er niet het resultaat mee wat ik had gehoopt. Zo vond ik de hachee, die ik normaliter in de pan maak, minder smaakvol en brandde mijn randang tot twee keer toe aan. Toen ik eindelijk een keer pulled pork ging maken, durfde ik het dan ook niet aan om deze in de slowcooker te maken en bereide ik deze in de oven.
Het gevolg was dat de slowcooker stond te verstoffen in de kast, want natuurlijk zonde is.
Recent heb ik toch de stoute schoenen weer aangetrokken, de slowcooker uit de kast gepakt en pulled pork gyros gemaakt en dit keer ging het wel goed! Uiteraard kan je deze gyros ook in de oven maken. Hoe je dit doet zal ik ook in het recept aangeven. Heb je een recept voor de slowcooker die ik écht moet maken of een gouden tip, laat het me alsjeblieft weten!