Afgelopen weekend was ik samen met mijn man heerlijk aan het uitwaaien op Schiermonnikoog, dus daarom liet deze blogpost wat langer op zich wachten. Kunnen we er weer even tegen aan tot het voorjaar!
Krijgen jullie gelijk ook meer energie nu het 's ochtends wat sneller ligt begint te worden en 's avonds minder snel donker? Voor het maken van mijn blogfoto's kijk ik er ook naar uit dat het 's avonds later donker wordt. Ben nu nl. lang niet altijd tevreden over de kwaliteit van de foto's, maar helaas ook niet in de gelegenheid om ze over het algemeen overdag te maken. Dus hoop dat jullie hier nog even door heen kunnen kijken. Vorige week schreef ik al over de heerlijke Griekse pitabroodjes die ik gemaakt had. Vandaag een ideetje waar je het de pita's mee kan beleggen. Hiervoor gebruikte ik ook de rucola pesto waar ik al eerder over schreef.