Posts tonen met het label koeken. Alle posts tonen
Posts tonen met het label koeken. Alle posts tonen
5 september 2016
Spelt-haverkoeken
Wie is er niet gek op zelf gebakken koekjes? En ja, in de lekkerste koekjes zit gewoon roomboter én suiker. Zo lang je er niet te veel van eet, kan het naar mijn idee geen kwaad. Dus ik ga de koeken ook niet 'verkopen' als gezond door de spelt en havervlokken, maar ik kan je wel vertellen dat ze ontzettend lekker zijn en ook nog eens ontzettend makkelijk om te maken. Wie ga jij blij maken met deze zelf gebakken koeken?
Abonneren op:
Posts (Atom)