Freekeh, heb jij er wel eens van gehoord of het gegeten? Ik had er wel van gehoord, maar ik had het nog nooit gegeten. Toen ik werd uitgenodigd voor een foodcollege koken met Freekeh bij de Culinaire Werkplaats werd ik dan ook gelijk enthousiast.
Posts tonen met het label sushi. Alle posts tonen
Posts tonen met het label sushi. Alle posts tonen
5 maart 2015
27 december 2014
Sushi taart
Hebben jullie leuke kerstdagen gehad? Bij ons verliep de kerst helaas iets anders dan gepland doordat m'n moeder erg ziek werd door de ziekte van Crohn. Gelukkig gaat het weer wat beter met haar.
Oud & nieuw vieren we al jaren met vrienden, zo ook dit jaar. Persoonlijk geef ik met Oud & Nieuw de voorkeur aan lekker eten waar je niet zo lang voor in de keuken hoeft te staan.
Deze sushi taart geeft een wauw effect maar is niet moeilijk om te maken.
Lekker bij een glaasje bubbels met Oud & Nieuw, maar ook voor andere gelegenheden. Zo nam ik hem mee toen we bij vrienden op kraamvisite gingen.
Hierbij wil ik jullie allemaal alvast een hele fijne jaarwisseling wensen en de beste wensen voor 2015. Leuk dat jullie mij volgenden dit jaar en hoop dat jullie dit in het nieuwe jaar blijven doen!
Oud & nieuw vieren we al jaren met vrienden, zo ook dit jaar. Persoonlijk geef ik met Oud & Nieuw de voorkeur aan lekker eten waar je niet zo lang voor in de keuken hoeft te staan.
Deze sushi taart geeft een wauw effect maar is niet moeilijk om te maken.
Lekker bij een glaasje bubbels met Oud & Nieuw, maar ook voor andere gelegenheden. Zo nam ik hem mee toen we bij vrienden op kraamvisite gingen.
Hierbij wil ik jullie allemaal alvast een hele fijne jaarwisseling wensen en de beste wensen voor 2015. Leuk dat jullie mij volgenden dit jaar en hoop dat jullie dit in het nieuwe jaar blijven doen!
20 oktober 2013
Abonneren op:
Posts (Atom)
